mysmåndag

Bjuder på två bilder från min mysiga helg. Jag och älskling lagade middag i fredags som vi åt framför Idol. Blev schnitzel, klyftpotatis och tomatsalsa, blev riktigt nöjd och vi åt nästan ihjäl oss allihopa! Så mysigt och kul att laga mat ihop med Andreas dessutom hihi. På lördagen åkte vi runt i Kungsbacka som sagt och köpte lite grejor. Vi hann även med en fika på Espresso House för att få upp värmen och energin! Ska försöka bli bättre på att ta vardagsbilder med systemisen.

För stunden har jag naturkunskap som varar i ytterligare 2 ½ timme. Har bestämt att jag tar bussen hem till Andreas när jag slutar där kvällen och troligtvis natten spenderas. Mysmåndag! 
 
 








Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: