nu sitter jag här igen




Måndagmorgon. 
Hade sovmorgon till 9 idag men tog initiativet att ta bussen halv 8 för att gymma med Linnéa innan skolan började. Är rätt imponerad av mig själv måste jag säga. Vi körde lite mage sen bastade vi en stund innan det var dags att gå till skolan. Riktigt skönt faktiskt! Och nu sitter jag här igen. Har historia men vet inte vad som ska skrivas typ. Är bara nervös och har ont i magen just nu. Ska på utbildning efter skolan för jobbet jag fick för några månader sen. Från 17-20 så kommer vara hemma sent ikväll och lär somna på direkten efter den här dagen. Håll tummarna för mig så uppdaterar jag er ikväll/imorgon om hur det gick. Hoppas ni får en bra start på den nya veckan också! PUSS
 
 





EMMAWHO
11 November, 2013 - 10:39 / BLOGG: http://emmawho.se

sv: Åh, tack så jättemycket! Är en sån fantastisk grej att få inspirera andra.

Så fin du är! Och lycka till på nya jobbet :)


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: