PYSSELKVÄLL

Spenderat hela dagen i Kungsbacka med mina föräldrar där det blev lite nödvändiga inköp! Har en idé till mitt rum som jag ska pyssla ihop ikväll är tanken. Älskar ju att pyssla men har sällan tid över till det och får sällan inspiration, men nu så! Resultatet får ni se när allting är som jag vill ha det helt enkelt. Något mer jag fick idag var ett par skor - äntligen. Ska ju som sagt fotografera med Emma imorgon så får be henne ta några bilder på skorna så ni får se dom! Nej nu blir det pyssel med ett glas julmust vid min sida. Ha en fin kväll!
 





Rebecca&Mathias
23 November, 2013 - 18:17 / BLOGG: http://twoplusone.se

Gud vad skoj med pyssel kväll! :) Ha en fortsatt fin Lördags kväll! :)


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: