snart första advent!

 
Åh börjar kännas att första advent närmar sig. När jag kom hem stod nämligen den här filuren i mitt fönster och lyste så fint. Den får stå tänd inatt så slipper jag känna mig så ensam. Är ju så sjukt mysigt med julbelysning, håller ni inte med? Älskar det! Var bara tvungen att dela med mig av det hehe. På tal om ingenting är jag superglad att mina unika besökare har varit runt 400 fler än vanligt idag. Ska försöka sluta tjata om det, men är superglad för all feedback jag fått på mina senaste bilder osv. Tack verkligen, uppskattar kommentarer mer än ni anar!

Nu ska jag sova mina vänner, godnatt på er så hörs vi mer imorgon. 





Belinda Breed
27 November, 2013 - 00:04 / BLOGG: http://belindaz.blogg.se/

Kul att du haft så många besökare! :)

Svar: Ja verkligen! :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: