a drop in the ocean




Usch vilken natt jag har haft. 
Smärtan i axeln/nyckelbenet har varit skitjobbig rent ut sagt hela natten, så har sovit fruktansvärt dåligt. Vad resulterade det i? Jo, att jag stänger av alarmet när det väl ringer och somnar om på en sekund typ. Försov mig helt enkelt. När jag vaknar är det ingen idé att ens ta mig in till stan, så jag förblev hemma. Har städat i köket lite och försökt ta sista bilderna till fotouppgiften som ska vara klar tills imorgon. Fick för mig att fota lite vattendroppar efter ett tag, som jag inte har gjort på jättelänge - men det är ju så kul! Ovan har ni två av bilderna. 

Nu ska jag försöka göra något vettigt. Ville ut och fota också men nu vräker det ner regn helt plöstligt.
Konstigt väder idag måste jag säga!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: