a kiss on the cheek


Att börja morgonen med att få en massa pussar på kinden av sin favoritpojke är nog det bästa sättet att vakna upp på. Sov ju hos honom inatt men han började typ 2 timmar tidigare än mig, så jag blev kvarliggande i sängen medans han gjorde sig ordning och gick till bussen. Så har haft en riktig mys-morgon än så länge, med sovmorgon och massa kärlek. 

Sitter på första lektionen nu som slutar om 20 minuter. Efter det är det bara 3 timmars naturkunskap kvar sedan möter jag upp Andreas igen. Har ju kvar alla mina resväskor där så måste hem till honom och hämta dom innan jag åker hemåt. Ska även försöka fota lite idag om himlen vill spricka upp, för just nu är den gråare än nånsin. Blog you later!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: