allt på samma gång

 
Vill ju ta vara på lovet som hittils bara har flugit förbi, så prioriterar inte bloggen särkilt mycket. Förlåt för det, verkligen! Men om det hade varit fint väder hela veckan hade jag iallafall haft bilder att bjuda på, men icke sa nicke - regn ska det givetvis vara varenda dag den här lediga veckan så jag har inte ens bilder ni kan få se. Skäms på mig, skäms på vädret. 

Kan iallafall dela med mig av vad jag har gjort senaste dygnen! Spenderade tisdagen hemma hos Louise, vi pratade och pratade tills Jim och Adam även kom dit - då pratade vi ännu mer tills klockan blev runt 4 på natten. Forrest Gump och Pocahontas hann vi med också. Supermysig kväll med underbara vänner! Tog dagen efter bussen till stan där jag mötte upp min fina pojkvän för att shoppa litegrann och ta en lunch på Linnéas. Kvällen avslutades hos älsklingen åter igen. Idag har jag flängt runt som en vante i stort sett. Vaknade hos Andreas, åkte till Buttericks i Göteborg med pappa och syster för att handla inför halloweenfesten på lördag, hann även med Lager 157 och Mcdonalds hehe. Lovar att slänga upp bilder på allt jag köpt någon dag framöver!

Nu ska jag dricka te, kolla 90210 och tycka synd om mig själv. Hm. Vi hörs mer imorgon. xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: