arkivbilder och en mysig start


En bild från färjan hem från Danmark i somras. Var så vackert att se solen gå ner mot horisonten utan berg och skog i vägen. Vet att det blivit mycket arkivbilder senaste inläggen, ursäktar för det. Ska verkligen försöka fota någon dag framöver så ni får lite nytagna bilder!

Fick börja min morgon på nästbästa sätt - åka buss med min fina pojkvän. Det enda som är bättre än det är att vakna upp bredvid honom. Var mysigt att kramas lite och få energi inför dagen. Min älskling. Första lektionen börjar om några minuter sen är dagen i full rulle. Lektioner till klockan 3 sen blir det återigen en promenix till Friskis med Linnéa för lite gym. Sen ska jag pussas med min pojke hela dagen. Vill spola fram till det sistnämnda redan nu, orkar inte skolan just idag faktiskt. Menmen, vi hörs senare igen.
Ha en fin tisdag!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: