curiosity




Med en välförtjänt kopp te bredvid mig tänkte jag uppdatera er lite fort innan jag ska lägga mig. Dagen avslutades hemma hos mig tillsammans med mitt hjärta istället. Alltid lika mysigt. Vi bara pratade om allt som kanske kommer hända efter årsskiftet, pussades en massor och kramades ännu mer. Älskling. När han åkte hem städade jag hela rummet för första gången sen hösten kom oväntat, hehe. Behövdes verkligen kan man säga! Därav den välförtjänta koppen med te.

Ska kika ett avsnitt innan jag ska försöka somna. Har blivit tipsad av många om appen Sleep Cycle som tydligen ska vara ett jättebra slags alarm som väcker en när man sover som lättast, och på så vis blir man inte lika trött på morgonen. Har laddat ner den nu och hoppas på att den är lika bra som alla säger! Godnatt på er.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: