fartfyllt liv



Bild från Stockholm på en massa stressiga människor.

Nej fick inget vettigt gjort idag heller. Har degat i sängen hela dagen framför 90210, - blir alltid besatt av en serie i början, kan knappt sluta kolla liksom. Hur sorgligt? - ätit lasagne har jag gjort också och pratat i telefon med min lite förkylda pojkvän. 

Har också sökt runt på massa grejor jag vill köpa. Hittade en helt sjukt snygg ryggsäck till exempel som jag tänkte köpa eventuellt imorgon. (Där sprack sparandet till objektivet den här månaden) Det betyder att jag måste ta mig in till Göteborg efter skolan isåfall. Får se hur pigg jag är på det när jag precis haft idrott sista lektionen. Nu ska jag för ovanlighetens skull dricka te och kolla på 90210 tills jag somnar - surprise surprise. Vi höres!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: