femtonde


Oj, här har det visst stått tomt en hel dag, ursäktar för det! 
Var en riktigt seg dag i skolan igår, men körde på rejält på gymmet i lite mer än en timme. Otroligt skönt var det att bara köra kondition! Efter gymmet mötte jag upp min pojke för att spendera kvällen och natten med honom. Alltid lika mysigt att somna bredvid den man älskar. 

Idag har jag mått illa hela morgonen och haft huvudvärk hela natten.. så jag tog beslutet att stanna hemma. Andreas åkte hem för några timmar sedan, och sen dess har jag bara kikat på 90210. Tänkte ta en promenad med kameran strax för att få lite friskluft. Lite senare tar jag bussen hem till syster där jag sover inatt! Vi hörs.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: