finaste syster





Fyra av bilderna från studion idag. 

Har jag inte en väldigt vacker syster? Jo det måste jag erkänna att jag har. Har två vackra systrar till och med. Men här ovanför ser ni en av dom som blev skitsnygg på typ 50 % av alla bilder vi tog idag. Älskar att jag har haft 3 lyckade photoshoots på bara en vecka. Med Agnes, Sara och nu kära syster. Behövdes verkligen med tanke på bildbristen jag led av förut haha. 

Kikar på Två På Resa med Mark Levengood och William Spetz för tillfället. Vilken lirare han är, William alltså. Ska ta mig en varm dusch när det är slut, och en kopp te framför 90210. Bra avslut på en lyckad dag. Imorgon däremot ska det spöregna, hrm..
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: