fynd i Stockholm



Det här är dom enda tre grejerna jag fick med mig hem från Stockholm;
- Ett sticker till baksidan av telefonen från H&M för 29 kr, är så less på plånbokskalet jag haft hela sommaren så kände för lite förändring! Nu behöver jag en riktig plånbok dock..
- En ansiktscreme att ha under pudret för att få en jämn yta och för att sminket ska hålla längre. Superbra!
- Och till sist pudret som jag verkligen är nöjd med. 139 kr från Åhlens! 

Var lite lack på att jag inte hittade några kläder i Stockholm däremot, men så är det alltid för mig - när jag inte har pengar vill jag köpa typ allt jag ser och när jag har pengar snålar jag och tvekar på alla plagg. Så typiskt. Ska iallafall möta upp syster imorgon efter skolan och köpa lite mer smink som är slut och förhoppningsvis lite kläder!
Nu ska jag kika på 90210 innan middagen, puss






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: