hektiskt


Söt näsa men jag älskar honom ändå.
 
Oh lord! Här har det visst stått tomt hela dagen utan att jag ens tänkt på det. Shame on me - men har faktiskt haft det rätt jäktigt idag från imorse tills nu halv 10 på kvällen. 

Stressade imorse för att kunna åka med mamma till bussen, efter lunchen stod jag i cafét med Linnéa och sålde massa kladdkaka för att få ihop lite pengar till en eventuell klassresa - det kan man kalla hektiskt. Sen stod jag och stampade med foten i väntan på min kära pojkvän som aldrig kan komma i tid till till exempel tåg. Väl inne i Göteborg med Andreas och Jesper var det tänkt att jag skulle köpa den där väskan jag blev lite småkär i, men självklart var dom slutsålda i butik och får istället beställas hem. Får se när jag orkar ta tag i det. Köpte istället en jättefin blus från Monki som ni får se imorgon!

Åkte hem till Andreas en stund när vi var less på folkvimlet i Göteborg. Där skulle han skriva på massa papper som ska skickas iväg och sedan återstod bara en halvtimme innan jag skulle ta bussen hemåt. Fick en massa pussar och kramar innan jag åkte så lika glad är jag ändå! Nej nu blev det för långt det här, morgondagens planer får ni höra om imorgon helt enkelt. Nu: 90210. Godnatt!







Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: