it's getting darker


Så här kolsvart var det ute när jag vaknade imorse. Hatar det. Känns som att man kliver upp mitt i natten när det är så mörkt, det får mig bara ännu tröttare på morgonen. 

Varit yr som en höna hela dagen känns det som. Tänkte uppdatera från skolan men hade inga bilder eller motivation till att skriva. Sen mötte jag upp Andreas och gjorde några ärenden, tog bussen hem till honom för att hämta hans pass jag skulle ta hem och skanna för en skolgrej. Fixade det hemma, åt middag och så. Nu är jag tillbaka hos älsklingen där jag spenderar natten. Vi båda är lediga imorgon vilket är såååå skönt verkligen. Behövligt!

Nej nu ska jag kolla lite 90210 medan pojkvännen är tråkig och spelar. Hörs senare! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: