systerkväll

 
Hej fredag, hej höstlov och hej på er!
Haft en jättebra dag rakt igenom måste jag säga. Fick för det första skjuts in till skolan så slapp åka buss i min ensamhet i 40 minuter, tack papi! Sedan väntade 4 timmars foto. Dagen flöt på och jag fick även veta hur jag ligger till i kursen - kan verkligen inte bli nöjdare! Efter skolan mötte jag upp syster, Richard och även storebror som var i Kungsbacka över dagen. Så kul att träffa honom lite spontant, min fina bror. Vi åt på Ricemarket tillsammans vilket var supergott. (syster bjöd, så varför inte liksom?) För stunden är vi hemma i lägenheten och tittar/redigerar bilder båda två typ. Ska väl dra igång med lite käk om en stund så det blir klart till Idol, dock är jag fortfarande mätt efter all thaimat hehe. Åker iallafall hem till Andreas inatt någon gång, så vi hörs mer imorgon! Ha en nice fredag people.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: