älskar långhelg

 
Haft känslan hela dagen att det är söndag idag. Har tänkt ut vad jag ska ha på mig, funderat över om jag ska duscha ikväll eller imorgon och haft lite ångest över att kliva upp tidigt - sen kommer jag på mig själv med att det faktiskt är söndag imorgon och den allt för tidiga söndagsångesten beror på långhelgen. Skön känsla ändå. 

Idag sov jag ut bredvid min fina pojkvän, åt en dunderfrukost sen gjorde vi ordning oss för att åka in till stan och gymma en stund. Hann även kika runt lite på Kungsmässan men blir bara frustrerad att gå runt där när jag inte har pengar till att shoppa för tillfället. Kasst. Sen åkte jag hemåt och har bara spenderat tid med hela familjen. Ätit grillat och pratat om allt mellan himmel och jord. Nu blir det Studentfesten med lite äppelpaj och en kopp te med allihopa, höres mer imorgon! 








Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: