äntligen påväg



Godmorgon peeps!
Idag är första dagen jag verkligen känt att det börjar bli höst, och det känns som att jag är den enda i min omgivning som faktiskt är glad över att hösten är påväg. Varför jag vill ha höst? Tänk bara alla mysiga halsdukar och mössor man kan ha på sig dagarna i ända, alla sommarkläder byts ut till höstkollektionen i alla affärer, dricka te i mängder, höstlov och att sitta inne framför en film med pojkvännen en riktigt kall kväll. Klagar verkligen inte! Kyla är mysigt, men när det blir under 10 minusgrader är det bara överdrivet. Därför är hösten perfekt. 

Men nog om hösten och allt vad den innebär. Har grafisk kommunikation för tillfället, om en timme ungefär har vi lunch sedan engelska och svenska - och skolfoto där emellan. Åker hem till min fina efter skolan där resten av dagen kommer tillbringas, får se vad vi hittar på för mys. Vi hörs senare igen ska ni se, puss





Inte bara du som tycker det, jag älskar hösten! Då får jag inte dåligt samvete av att vara inomhus, hihi.


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: