bästa



Lite bilder från helgen genom min Iphone. 

Haft en underbar helg med underbara personer, tackar verkligen för det!
Har fotat i Onsala med Claudia och Linnéa, kollat på Pain and gain med min älskling, åt choklad i mängder till filmen för att fira choklad-dagen, väntat på bussen i pojkvännens knä på stationen, gjort mig ordning för kräftis och haft kräftis hos Cornelia med mina fina tjejer. 

Imorse fick jag vakna bredvid världens bästa också så bättre kan helgen inte bli. Nu ska vi kika på någon film eller serie, lite senare drar vi oss in till gymmet låter det som just nu - men vi får se hur det blir. Skriver senare igen då ni ska få se lite bilder från gårdagen, puss






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: