black&white


Jag imorse.

Ska bara kika in snabbt och uppdatera er lite innan jag drunknar i plugget jag ska ta tag i. Mötte upp fina Andreas efter skolan och drog en Subway bara för att vi kunde. Var såå gott! Älskar att göra lite spontana grejer hehe. Cyklade sedan hem efter att ha trängts stående på en sjukt varm buss med typ 70 pers. Uscha. 

Men nu måste jag verkligen plugga historia. Har en rätt stor uppgift som ska vara klar tills på söndag, men har bara tid till att plugga idag då jag har planer hela helgen - som börjar redan imorgon! Oja, långhelg ännu en gång. UNDERBART. Ger er mer uppdatering senare med bland annat svar på en kommentar. 

Dagens sämsta - Bussar utan AC och chaufförer som släpper på för mycket folk. Seriöst hur kul tror dom att det är att trängas i 40 minuter i typ 30 graders värme?! 





Hur ska chaufförerna annars göra? Inte släppa på alla då eller? Tänk så hade det lixom vart du... Tänk efter före...

Svar: Ja dom kan säga att det är för fullt och att dom får vänta på nästa buss som går 30 minuter senare. Hade inte gjort mig något, åker hellre med en buss jag kan sitta och andas på än att trängas!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: