första och andra september



Middag typ halv 12 igår. Men gott och mysigt var det! Honungsmarinerade revben, klyftpotatis och bearnaisesås.



Har önskat rosor från Andreas varje gång vi firat ytterligare en månad. Igår gick jag dom äntligen, 10 superfina rosor.
Om jag blev tårögd? Jo tack!



Gårdagens efterrätt fick bli dagens gottigottgott framför PLL.



Tack för igår mitt hjärta. Om det är möjligt, så är jag nu ännu mer kär efter igår. I love you ♥

Gårdagen var såå mysig. Vi gjorde oss ordning och åkte in till Göteborg för att se på The Heat - som för övrigt var sjukt bra och verkligen sevärd! Sen krånglade det såklart med pendel och buss så vi var hemma typ 2 timmar senare än beräknat, och pga det blev det middag väldigt sent. Men en av oss lyckades hålla humöret uppe trots det, så kvällen blev inte så dålig ändå. Tur jag har dig. Vi åt iallafall en supergod middag tillsammans, sen packade vi ihop oss och åkte hem till honom för att sova där - då det är lättare för mig att ta mig till skolan därifrån. 

Men icke sa nicke, mår sämre idag än igår så fick bli hemma ytterligare en dag. Har knappt någon röst, ingen ork till något, hostar hela tiden och Gud vet vad. Men älskling gjorde allt för att jag skulle må bättre, gav mig frukost på sängen och åt vad som skulle varit gårdagens efterrätt med mig framför två avsnitt PLL - innan det var dax för mig att dra mig hemåt. Nu ska jag lägga mig och vila i hopp om att må bättre tills imorgon. Vi hörs förhoppningsvis senare, xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: