linnéa




Två bilder från dagen jag, Linnéa och Claudia fotade i Onsala. Just dom här två fotade jag på fina Linnéa. 

Blev inte ett så långt pass på gymmet som vi tänkte oss, men vi körde på i lite över en timme iallafall. Blev mest fokus på mage idag, för att testa maskinerna liksom. Men gillade verkligen Friskis & Svettis så ska nog skaffa mig ett gymkort där så småningom! Är så mycket roligare att gymma tillsammans med någon än att gymma ensam, tiden går så fort då ni vet. Så tack för att du följde med Linnéa!

Något mindre bra är att jag i några dagar har haft en smärta i ryggen, som blev ännu värre nu efter gymmet. Gör ont när jag går och gör minsta rörelse typ. Så himla typiskt. Hut fixar man det lättast? Jo genom att krypa ner under täcket och kika på One Tree Hill. Hehe, godnatt på er så hörs vi imorgon.
 





Sandra Fors
25 September, 2013 - 19:37 / BLOGG: http://sandrafors.se

ett tips, om du ska länka ett inlägg, ta bort #comment i länken, så hamnar man inte bland kommentarerna C:


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: