lite nytt



Jag hoppas ni gillar den nya bakgrunden jag har lagt in! 
Har klurat länge på hur man får en enda bild som bakgrund utan att den upprepar sig osv, men fick tips om några sidor man kunde ladda upp stora bilder på - och såhär fick det bli i slutändan! Är supernöjd för älskar verkligen färgerna i den bilden. 

Ska fota med Linnéa och Claudia någon gång den här veckan också, för att få lite nya bilder till headern bland annat. Är så mycket roligare att blogga när man är nöjd med utseendet på bloggen. Så måste ju göra mig själv motiverad genom att fräscha till den litegrann. 

Har för övrigt varit en supertrevlig kväll med massa kortspel och dundermat. Men nu är jag trött och ska lägga mig framför OTH med en kopp te och ladda upp inför kommande veckan. Vi hörs imorgonbitti! Natti. 
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: