SEG

 
Bild från våran ettårsdag. 
 
Ska verkligen bättra mig när det gäller uppdatering här på bloggen, ska försöka fixa några tidsinställda inlägg varje dag framöver. Får se när jag får tid och ork till det bara hehe!

Hur som helst, dagen blev inte som jag trodde men mötte iallafall upp Andreas och Robin i stan en stund, tog sen bussen hemåt med älskling som sällskap. Nu är jag supertrött efter första skoldagen på länge. Ögonen orkade knappt hålla sig uppe efter dom där 3 sista timmarna i skolan. Värdelöst. Så ska krypa in under täcket och kolla klart ett PLL avsnitt. Imorgon är veckans kortaste och bästa dag - foto hela dagen! Ska nog överleva det. Godnatt på er.
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: