sjukt bra dag




Hej på er!
Natten bestod av nästan konstant hosta, så fick mig knappt någon sömn. På grund av det blev jag hemma idag.. igen. Men när jag fick sova ut mådde jag faktiskt mycket bättre. Nu har jag bara hostan kvar och kan känna mig lite febrig då och då, men inget extremt! Orkade iallafall inte sitta hemma hela dagen idag också, så jag fulländade planerna jag hade för dagen. 

Mötte upp Sara och Lollo för en mysig fika på Tullen. Eller fika o fika, tjejerna tog varsin sallad och jag tog en baguette med skaldjursröra - sen lite fika på det! Var väldigt mysigt och kul att träffa dom, tackar för det girls. Åkte efter det hem till Andreas och myste framför PLL, därefter vidare till sis för att kolla på Idol och nu är jag äntligen hemma och känner mig mätt och belåten efter lite kvällsfika. 

Varit en riktigt lyckad dag men känner mig fortfarande inte helt frisk. Längesedan jag var förkyld så här länge. Men imorgon blir det upp tidigt och iväg till skolan trots allt! Hörs därifrån antar jag, godnatt.

 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: