sneakpeak



 
Liten sneakpeak på dagens fotografering med fina Daniella. Mer bilder får ni senare och lite eftersom! 

Innan jag mötte upp syster hann jag pussa lite på min pojkvän i samma veva som han skulle köpa jacka och ville ha med mig, två flugor i en smäll liksom. Sen var vi igång, vi sprang mellan flera superfina ställen vid ån, där ljuset var helt magiskt. Blev runt 500 bilder bara, men några av dom är jag riktigt nöjd med faktiskt!
Fina syster. 

Är hemma i skrivande stund och mamma tjatar om att jag ska baka en kladdkaka för att hon hämtade mig vid bussen förut. Lätt att vara nyttig med en familj som älskar mat och godsaker mer än allt annat typ. Menmen, vad gör man inte för familjen! Slänger upp lite bilder senare, puss






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: