vilken morgon.



Här har ni min diptyk bild jag tog förra veckan. Två bilder som är sammankopplade på något sätt. Vad tycker ni? Själv är jag riktigt nöjd! Bilderna är tagna med mitt 70-300mm Sigma objektiv.


Kan ju säga att min måndag verkligen hade kunnat börja på ett bättre sätt. 
Fick åka med pappa in till stan för att han skulle skjutsa min syster och hennes pojkvän hem. Vad händer? Jo, vi får motorstopp mitt på motorvägen. Pappa får gå lite mer än en kilometer fram och tillbaka för att köpa en bensindunk. Vi kommer tillslut fram till stan och jag har då en kvart på mig att göra mig ordning. Dvs duscha, sminka mig, fixa håret osv. Så fick en riktigt stressig morgon, självklart på en måndag. 

Men annars är allt bra! Har 3 timmars naturkunskap nu sen ska jag möta upp Robin och älskling för att gymma lite. Måste komma igång igen, men är svårt när jag inte har ett eget gymkort någonstans för tillfället. Hoppas på att lösa de framöver! Bloggar senare igen - lovar. Ha en fortsatt bra måndag!
 





Så fint!

Svar: Åh tack!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: