all we are

 
Beställde hem bilder i söndags från Fujidirekt eftersom det var erbjudande på 50 st gratis under en viss period. Så jag passade på! Och idag trillade dom ner i brevlådan. Har tagit ner alla tavlor från min vägg och satt upp bilderna på ett annat vis, blev rätt nöjd faktiskt! Är spikhål fulla väggen bara hehe. 

Hur som helst! Dagen har varit väldigt skön faktiskt. Fick prata med min Andreas på FaceTime på skolan förut, är ju trots allt våran dag idag så tyckte att det inte gjorde något att gå ifrån lektionen lite. 19 månader har vi ju idag så grattis till oss! Efter skolan körde jag ett rejält cardio-pass på gymmet, tog senare bussen hem till syster och åt lunch och tjötade en massa innan jag åkte hemåt. Nu blir det O.C som vanligt innan jag slocknar. Vi hörs!
 





KassandraPalma
01 April, 2014 - 21:37 / BLOGG: http://kasssandra.blogg.se

så fina bilder!

Svar: åh tack!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: