breathe


Nikon D5100, AF-S 50mm 1:1.8G

Måndagmorgon.
Var längesen jag var såhär trött. Ville absolut inte lämna sängen, men när jag insåg att jag bara hade en kvart att göra mig ordning på så kom jag tillslut upp. Glädjer mig iallafall åt att det bara är 5 måndagar kvar den här terminen som jag måste kliva upp så tidigt. Idag är himlen gråare än nånsin vilket får mig att tappa inspiration och motivation till allting. Men ska ändå trotsa mig själv och promenera till gymmet efter skolan. Kondition och rygg/armar/axlar får det nog bli idag. Sen ska jag hem och sova tidigt. Tackar Gud för att det är påsklov om fyra dagar. Vi hörs.





Linafoto
07 April, 2014 - 08:06 / BLOGG: http://linafoto.se

Svar: Hade varit jättekul och det ser ut som det blir en liten miniträff. Nej det är gratis :)

Svar: Ja verkligen. Åh ännu bättre! Väntar med spänning på mer info om träffen! :D
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: