En Elin



Modell: Elin Turesson
Kamera: Nikon D80
Objektiv: Nikon 70-300 mm
 
Jag hade ärligt talat ingen ork kvar i kroppen efter Body Pump-passet på idrotten, så det blev inget gym idag tyvärr. Men känner träningsvärken redan så jag fick något vettigt gjort idag iallafall. Trots träningvärken så skippar jag faktiskt min vilodag imorgon och kör ett ryggpass på gymmet. Längtar redan! Nu blir det som vanligt O.C medan jag väntar på att mannen på andra sidan Atlanten ska höra av sig. Godnatt! 

Bilden ovan är från en fotouppgift vi gjorde i skolan förra veckan som hade med ljus att göra. Elin fick va modell och jag agerade fotograf. Har alltid velat fota genom persienner så vi testade det och det blev väldigt bra tycker jag. Skulle vilja ha en riktig photoshoot med sånt ljus någon gång. Någon med persienner som känner sig villig? Haha.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: