FOTAmedOSS


Ebba med Lina (linafoto.se) som höll i fototräffen igår. 

Var en extremt härlig dag igår tillsammans med en massa andra fotointresserade människor i Göteborg. Vi fotograferade nästan konstant i 3 timmar, på fyra olika modeller. Jättekul var det och minneskortet blev fullt i slutändan. Har med andra ord en hel del bilder att gå igenom som jag ska dela med mig av så småningom. Och tack Ebba för att du följde med åter igen hehe. 

Nu är tanken att övningsköra till Varberg där det vankas glass och uppträdande på torget. En av mina idoler som barn ska uppträda och det måste ju man ju fotografera, så en del bilder från idag lär det också bli. Så härligt att foto-motivationen har kommit tillbaka när det blivit så härligt väder! Ha en superbra dag så hörs vi ikväll, jag lovar.






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: