VANS

VANS
 
 
Åh vill och behöver verkligen köpa ett par nya skor. Vans är något jag har velat ha länge men aldrig haft lust att lägga pengar på. Nu däremot skulle jag faktiskt kunna tänka mig att göra det. För hur fina är dom inte? Skulle framförallt vilja ha ett par som är mönstrade. Antingen de i leopard eller de blommiga ovan! Så snyggt med lite mönster och färg och inte bara tråkiga svarta/vita. Får se om jag införskaffar mig några innan sommaren. Men är så mycket utlägg innan dess tyvärr. Resa till Sundsvall, hotellnatt, Turkiet, presenter osvosv. Vi får se helt enkelt!





H A N N A ♥
07 April, 2014 - 13:33 / BLOGG: http://hannizon.se

Alla Vans skor är ju bara fööör snygga, riktigt classy sådär :D

Svar: Ja verkligen, man måste ju bara skaffa sig ett par! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: