4 AUGUSTI


modell Louise Perman | utrustning som alltid, Nikon D5100 + AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G | location Rimforsa

Jag hoppas verkligen att ni mår bättre än mig just nu. Har varit sjuk i nästan två veckor till och från, men nu är det som värst kan man säga. Hade en fruktansvärd natt med halsont som aldrig förr, problem med ögonen, täppt och hosta, sen skulle det ju åska och spöregna också vilket gjorde det ännu svårare att sova. Menmen, ska i vilket fall som helst hem till Louise en stund lite senare. Hon fyllde 18 igår och idag ska det firas med tjejmiddag hemma hos henne. Stannar väl så länge jag orkar med tanke på förkylningen. Nu tänkte jag iallafall vila en timme innan det är dax att göra sig ordning. Ha en bra dag!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: