EN EBBA

 

modell Ebba Björnfalkutrustning Nikon D5100, AF-S Nikkor 50mm 1:1.8G

För det första - STORT grattis på 18-årsdagen min fina vän! Vi ses ikväll och då blir det partey för hela slanten. För det andra, hur fin är hon inte fröken Jag-blir-aldrig-bra-på-bild? Hade en photosession med henne och Louise igår ute på en äng vid ett övergivet hus i Onsala. Blev några kalasbilder som jag kommer bjuda på framöver. Inte fotograferat seriöst på hela sommaren som sagt, så det var kul! Längtar lite tills jag får skoldatorn så jag kan redigera alla bilder utan att bli irriterad på datorn hehe. 

Eftersom hon nu fyller 18 så ska vi självklart fira detta ikväll med lite tjejmiddag och utgång. Så om en stund ska jag göra mig ordning och slå in presenter helt enkelt. Försöker att inte tänka på att det är sista helgen på sommarlovet nu. Ha en underbar fredag så hörs vi snart igen, puss!
 





Agnes
15 Augusti, 2014 - 14:32 / BLOGG: http://agnesbjurek.blogg.se/

Härliga bilder!

Svar: Tack snälla!
Stephanie Nyberg

Lisa
15 Augusti, 2014 - 14:32 / BLOGG: http://lisasand.blogg.se/

Jättefina bilder! Kram

Svar: Tack så mycket! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: