Försöker igen

 
Nyinköpt topp från Cubus 49:-, väldigt nöjd! Skulle använt den hela sommaren om jag köpt den tidigare.

Hej på er mina trogna läsare - som fortfarande hänger kvar efter den pinsamt dåliga uppdateringen senaste månaderna. Skolan har nu kickat igång och jag har börjat mitt tredje och sista år på gymnasiet. Helt galet men det kan vi ta ett inlägg om en annan gång. Poängen är att mina rutiner är tillbaka, vilket inkluderar bloggningen. Så nu blir det minst 1 inlägg varje dag till en början, och en hel del bilder från den fina sommaren. Ville bara att ni skulle veta det och välkomna mig tillbaka typ. Hehe, nu blir det senaste Paradise Hotel avsnittet innan jag somnar. Mer om vad som hänt senaste tiden och så får ni i ett inlägg framöver, puss!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: