Levis & Converse

fotograf Ebba Björnfalk | modell Jag | utrustning Canon EOS 60D + Canon Lens EF 50mm 1:1.8 II
 
Hej hörni! Blev en väldigt, väldigt lyckad kväll igår från början till slut. Hemma hos Ebba bjöds det på en otrolig middag, vin i mängder, efterrätt och en go stämning. En bra start på kvällen helt enkelt. Kände bara några stycken sedan innan så det var väldigt kul att lära känna nya ansikten innan det blev dags för utgång. Vi kom in rätt sent till Göteborg och det varade inte länge men kul hade vi! Strax efter 5 imorse slocknade jag trött, full och glad bredvid min fina pojkvän. Tack för igår brudar, det får vi göra om! 

Är kvar hos Andreas fortfarande, ligger i sängen ännu och har ännu inte klätt på mig något anständigt. Men det är okej en dag som idag. Ska få Andreas att baka kladdkaka med mig sen och se på massa film hela kvällen. Mer än så tänker jag inte göra idag. Ha de!





Agnes
16 Augusti, 2014 - 17:27 / BLOGG: http://agnesbjurek.blogg.se/

Riktigt snyggt!

Svar: Tack så hemskt mycket! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: