snapshots


Nu börjar sommaren lida mot sitt slut och jag förstår inte hur fort det faktiskt har gått. Första halvan av lovet jobbade jag en hel del, var ensam hemma och lagade mat till mig och Andreas, hade krök hemma hos mig med underbara människor, åt sena frukostar, var som en fisk i vattnet, var på tacokväll hos Sara, åt på restaurang, övningskörde en massa och grillade nästan varje kväll. Det var en bra början och jag uppskattade varenda lediga stund när jag faktiskt hann göra någonting. Mer snapshots från sommaren kommer, det här är bara en liten del. Nu ska jag kika på "People Like Us" med älsklingen, sen får vi se vad dagen erbjuder. Ciao!





Sarah
24 Augusti, 2014 - 13:55 / BLOGG: http://CheerSarah.devote.se

Många fina bilder :)

Svar: Tack snälla!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: