Thinking out loud

 
utrustning Nikon D5100 + Sigma DG 70-300mm 1:4-5,6

Hej på er! Kom precis, precis till skolan efter lite försovning och två bussresor hehe. Men nu är jag här! Igår var jag i skolan, promenerade till gymmet där jag och Claudia tog en powerwalk runt området som uppvärmning, sen fortsatte jag på egen hand och körde lite armar innan jag blev hämtad. Tog en sväng förbi körskolan där jag ska skriva in mig idag så jag kommer igång på riktigt med körtkortet, är dags nu efter julilönen som satt som en smäck i måndags! Innan det ska jag möta upp saknade Sara som varit i Grekland och nu äntligen har tid för mig haha! Blir en lunch och en hel del catching-up-time. Ser ut att bli en bra dag idag, fast jag längtar till helgen då min fina älskling har planer för oss. Ha en fin dag hörni så hörs vi!






Carina
28 Augusti, 2014 - 10:51 / BLOGG: http://Bluemoon.blogg.se%20En%20blogg%20om%20natur%20och%20fritidD

Så vackra bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: