äntligen ett välbehövligt sportlov

Fyra bilder från senaste veckan
Snöoväder för en vecka sedan // Lunchade med Sara en torsdag, bästa!
Perfekta frukosten, smoothie! // Och lika fort var snön borta, såhär såg det ut i förrgår en dag i februari!
 
SPORTLOV hörni! Känns så skönt att få komma bort från skolan och allt vad den innebär i en hel vecka. Ska bara njuta hela lovet. Sova ut, träna, ta det lugnt och umgås med människor som får mig på bra humör, det är min plan! Flyttar mitt pick och pack till lägenheten på söndag där jag ska bo hela veckan. Den som känner sig manad får gärna hålla mig sällskap någon kväll! Nu ska jag enligt rutin kolla på Grey's Anatomy tills jag blir trött. Har haft sån extrem huvudvärk hela veckan så kommer nog somna gott ikväll. Speciellt eftersom jag tog ut batteriet ur klockan på väggen som gjort mig galen varje natt haha! xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: