Drippin'

 
Kamera: Nikon D5100 
Objektiv: Nikkor 18-105mm
Blixt: Speedlight SB-800

Såå.. det här är pretty much vad jag har sysslat med idag! Var ensam hemma i några timmar så använde den där fotoidén jag hade i brist på annat att göra. Vad tycker ni om resultatet? Det kändes som att inga bilder blev bra när jag väl tog dom, men efteråt hittade jag några stycken som blev helt okej ändå. Var för övrigt kul att sminka sig och göra sig ordning efter att ha varit sjuk 2 veckor haha. Har nu suttit och redigerat en stund, ska ta mig en kopp te, kolla Greys och vänta på att älskling ska ringa på Facetime.

Imorgon blir det skola som vanligt igen, ska bli skönt att komma hemifrån och kunna börja med träningen igen. Men mindre skönt att kliva upp så sjukt tidigt och spendera dagarna i skolan.. Well well, vi hörs imorgon hörni! 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: