Inte min månad


Kamera: Nikon D5100
Objektiv: Sigma DG 70-300mm 1:4-5,6

Tanken slog mig idag att jag har varit sjuk i 3 veckor i streck, och är nu inne i min fjärde. Har varit i skolan 7 dagar under hela februari. Hahaha, det är ju helt sjukt! Har givetvis haft en veckas lov inräknat också, men ändå. 7 dagar på en hel månad? Februari är verkligen inte min månad kan man ju säga. Får hoppas att bihåleinflammationen försvinner inom några dagar så jag kan komma ikapp i skolan och framförallt träna.

Skönt att det redan är mars på lördag hörni! Det börjar bra med besök från Stockholm nästa helg och efter det har redan halva tiden gått tills Andreas är hemma från USA. Sen kommer våren och påsklovet. Följt av 18-årsfirande och Turkiet. Wow, har mycket kul att se fram emot! Nu däremot ska jag kika Grey's och strax FaceTimea med min älskling. xx





yasmina
28 Februari, 2014 - 23:58 / BLOGG: http://yasminas.se/

Underbart fin bild!

Svar: Åh tack!
Stephanie Nyberg

Annika
28 Februari, 2014 - 23:58 / BLOGG: http://blogofphoto.webblogg.se

Fin bild!

Svar: Tack så mycket!
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: