Jubel

Kamera/Objektiv: Nikon D60 + NIKKOR 50 mm F/1.8
 
Den här bilden tog Sara på mig under den här fotograferingen i oktober. Blev så fina bilder den dagen tack vare objektivet jag lånade från skolan. Måste verkligen investera i ett fast objektiv inom kort! 

Hur som helst, den här veckan har flugit förbi och jag har inte gjort annat än att sova, äta och kollat på Grey's Anatomy. Varit hemma från skolan hela veckan med andra ord. Otroligt segt men behövdes verkligen då jag fortfarande inte är helt frisk ännu. Nu är det helg iallafall så jag slipper vara ensam hemma! Blir säkerligen en god middag ikväll och kanske någon film på det. Ha en fin helg så lovar jag bättre update nästa vecka. Hörs!
 
Klingande – Jubel - Radio Edit - Bästa låten just nu.
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: