snart min tur

Foto: Syster | Kamera: Nikon D5100 | Objektiv: Nikkor 18-105mm
 
Sovmorgon, Grey's Anatomy, handledarkurs och FaceTime har min tisdag bestått av! Den där handledarskursen var det tråkigaste jag gjort på länge - men nu är det gjort iallafall! Ska bara fixa körkortstillstånd och göra syntestet så är jag klar för att köra! (bättre sent än aldrig hehe) 

Nu ska jag kika serie, dricka te och mysa med missen tills jag somnar som vanligt. Imorgon står massa kul på schemat men mer om det då! Godnatt nu hörni - och STORT STORT GRATTIS till både fina Isabell som fyller hela 19 år idag, var som vanligt först med att ringa på 12-slaget och gratta haha! Och grattis till Sara som fyller myndig!!! Så himla glad för henne. Blir till att fira det rejält till helgen! Men nu: Greys. xx





Josefine Hellgren
12 Februari, 2014 - 00:42 / BLOGG: http://gossanfoto.blogg.se/

Hejsan! Vilken fin bild på dig! :)
Jag håller på med ett projekt nu under 2014 där jag fotar ett självporträtt per dag. 365 stycken ska det bli! Till projektets "ära" så håller jag nu i en tävling med tema självporträtt (såklart!). Vill du vara med? Om "jaaaa!" så klicka dig in på länken så hittar du allt om hur det går till. http://gossanfoto.blogg.se/2014/january/fototavling-med-andrade-regler-2.html

olivias | mode, foto & vardag
12 Februari, 2014 - 00:42 / BLOGG: http://olivias.webblogg.se

så fin blogg!

Svar: tack snälla! :)
Stephanie Nyberg

Julia
15 Februari, 2014 - 00:42 / BLOGG: http://juliasmagazine.blogg.se

sv; Hej, förlåt för ett himla segt svar jag hittade din kommentar först idag! Jag har funderat på att sälja mitt 50mm F/1.8 men kommit fram till att jag kommer att vara i behov av ett i reserv. Det är ett superbt objektiv och det är verkligen värt att investera i ett, så jag hoppas du hittar ett på annat håll! :) Kram

Svar: Ja okej då vet jag! Älskar verkligen det objektivet då jag har lånat det från skolan och kompisar, så ska investera i ett så fort jag får pengar till det! :) Kram på dig
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: