Dag 1

S å - h i m l a - s k ö n t  att bara ha en lektion på tisdagar, i 80 minuter. Man har liksom energi resten av dagen då till att göra annat, love it! Idag tog jag tag i mitt liv och gick till gymmet när jag slutade. Detta ska ske minst 4 gånger i veckan hädanefter! Gick/joggade på bandet i en kvart sen körde jag olika övningar för armar/axlar/rygg. Tog därefter en promenix till syster för att käka "lunch". Fick bli äggröra med purjolök och spenatblad, och en banan till det. Yum! 

Är fortfarande kvar i lägenheten och fördröjer tiden lite. På egen hand. Städade köket förut som ett tack att dom stått ut med mig i flera nätter haha. Nu ska jag kika Grey's Anatomy ett tag sen ta bussen hem till lilla Frillesås. Vi hörs hörni!






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: