framför kameran


Foto: Syster // Utrustning: Nikon D5100, Nikkor 18-105mm
 
Godmorgon! Måste åter igen säga att det är sååå skönt med långhelg. Ännu bättre är det att det bara är en vecka kvar i skolan sen blir det sportlov! Sagt och gjort tog jag mig en lång sovmorgon idag, och har nu precis käkat frukost. Ägg, knäckebröd och en smoothie är nästan ett måste för mig på morgonen. Det ger mig liksom en bra start! Men nu mina vänner måste jag göra mig ordning för att ta mig till jobbet. Hörs kanske ikväll igen, ha en underbar fredag peeps!





Gud vad smal du har blivit gumman! Jag saknar dig

Svar: Haha jasså? Då är jag på rätt väg iaf! Tack vännen, saknar dig med <3
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: