så länge du är med mig


Hej på er. Solen skiner och marken är fortfarande snötäckt. Hade velat fotografera någon idag men med tanke på att kameran är hemma och jag har sovit hos syster inatt så är inte det en möjlighet idag. Segt. Får hoppas på fler soliga dagar i januari helt enkelt. Hur som helst ska jag sova hos syster och Richard inatt också. Älskar verkligen att jag har dom. Blivit som ett andra hem att sova där nu när Andreas är iväg. Så skönt att alltid ha storasyster att prata och umgås med, hon känner mig bäst av alla liksom. Dock slutar hon halv 12 inatt så får laga middag tillsammans med Richard och roa mig själv ikväll. Men jag klagar inte! Som ett plus i kanten ska Andreas ringa när han vaknar vilket blir ikväll för min del. Lätt det bästa på hela dagen, varje dag. 

Nu ska jag läsa klart en engelska text och skriva en egen, sen drar jag mig till lägenheten! Vi hörs hörni, xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: