segaste måndagen någonsin


Måste bara få säga att jag ogillar tidsskillnader starkt. Att Andreas lägger sig och sover när jag ska upp till skolan är liksom inte okej. Och när han väl kliver upp är det dags för mig att sova. Så blir sena nätter varenda dag för att kunna hålla kontakten med honom.
Saknar honom så det gör ont så vill verkligen prata med han så mycket det går. Hade turen att han var ledig imorse när jag klev upp (klockan var då 10 på kvällen hos honom) så fick pratat lite iallafall! Förhoppningsvis ringer han mig inatt efter han slutat skolan. Vill höra allt om hans första dag på college! 

Hur som helst, min första dag i skolan är mindre intressant. Sovit 3 timmar inatt för jag pratade med Andreas så är tröttare än någonsin. Att vi slutar klockan 16 idag hjälper ju inte direkt heller. Hade tänkt börja med träningen rejält idag men kommer inte orka en sekund på gymmet. Känns bättre att ta tag i det imorgon, så tar mig hem till syster efter skolan och sover en stund är min plan. Nu är det bara 2 ½ timmes naturkunskap kvar sen så! 





Elin
13 Januari, 2014 - 13:13 / BLOGG: http://elintfoto.blogg.se

Så söta :*

Svar: hihi du och Adam är söta! :*
Stephanie Nyberg


Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: