sleepyhead



Nästintill oredigerad bild - förutom det svartvita och lite kontrast.
Att fota självporträtt vid fönstret är oslagbart! Ljuset blir alltid perfekt och jämnar ut huden
så någon retuschering behövs sällan. 

Herregud vad sleten jag känner mig. Suttit i köket några timmar med mamma och pappa och pratat en hel del men tillslut orkade jag inte mer, höll nästintill på att somna sittandes. Så nu ligger jag äntligen i sängen och ska sätta igång ett Grey's avsnitt, om jag känner mig själv rätt kommer jag inte orka hålla ögonen öppna i mer än några minuter. Gick bra att jobba idag förresten. Var dock riktigt segt hela dagen för det var inte så mycket att göra, hoppas på mer folk imorgon! Nej, nu måste jag verkligen sova. Ha en fin helg så hörs vi!
 






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: