this is what it feels like


3 från helgen. 

Hej på er. Saknar bloggandet redan så tänkte slänga upp ett inlägg om vad jag gjort i helgen för er som är nyfikna! Har varit en riktigt mysig helg för min del. I fredags var det tjejkväll hos Louise med nästan hela gänget samlat. Åt ihjäl oss på massa gott som ni kan se på den första bilden, drack te mitt i natten, tjattrade på om allt och skrattade så tårarna kom. Behövde verkligen en sån dag. Ni är bäst tjejer! I lördags åkte jag direkt till jobbet från Louise. Körde på där i 5 timmar sen åkte jag hemåt och spenderade kvällen ensam hemma = i sängen framför en film tills jag somnade. I söndags var det mottagning för Christopher (Andreas låtsaspappa) som äntligen utbildat sig klart till präst. Där blev det smörgåstårta i mängder och lite vanlig tårta efter det. Var så himla skönt att få träffa Andreas familj trots att inte han själv var med. Dom är som en andra familj för mig så det känns riktigt konstigt att inte få träffa dom lika mycket som förut. Så uppskattade verkligen gårdagen! 

Men nu är en ny vecka påbörjad, velar på om jag ska gymma efter skolan eller inte. Är hemma så sent om jag gymmar så funderar på att ha måndagar som veckans vilodag, och köra stenhårt på tisdagar istället. Det låter bra. Ska titta på Grey's nu tills lektionen börjar, imorgon har jag nyheter för er om allt går som det ska! xx






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: