you're the best part of the day

 
Godmorgon! Ja det är faktiskt en hyffsat god morgon trots allt idag. Är på bra humör trots att jag glömde bort sovmorgonen idag, börjar bli sjuk, har huvudvärk och somnade på bussen så glömde nästan kliva av. Ringde Andreas på FaceTime så fort jag vaknade, var så skönt att få börja dagen med att se och prata med honom. Min fina collegekille. Har "bara" två lektioner idag sen drar jag mig hemåt. Å andra sidan är första lektionen 2 ½ timme, sen har vi rast i över 2 timmar och därefter idrott. Tänkte gymma på håltimman om jag inte mår sämre under dagen. Har så ont i halsen och hostar så vet inte om jag vågar varken träna eller va med på idrotten idag. Men vi får se helt enkelt. Ha en fin dag iallafall :)






Ditt namn? Kom ihåg mig

E-postadress? (publiceras ej)


Egen blogg/hemsida? Skriv den gärna här isåfall!


Din Kommentar: